lørdag 11. april 2009

Lappen, wohoo!!

Etter 18 aar og uendelig mange timer er jeg endelig mobil. Ikke skal jeg gaa noen steder, eller ringe naar noen maa komme aa hente meg. Njaal cruser offisielt rundt i Deltas gater i en halvrusten Honda Civic.

(Det er ikke usansynlig at kiloene begynner aa komme grunnet mangel paa trim)

Slik ser bilen ut. Er ikke den samme, men samme type. Fant bilde paa google siden jeg ikke gadd aa ta bilde av min egen bil, haha.
http://www.desimotor.com/data/11671745791745/2001_honda_civic_blue_EX.jpg

6 kommentarer:

Linda sa...

Du lever det god liv, Njaal!
Hvem har kjøpt bil til deg?

Njaal sa...

Som du sikkert vet er amerikanere over gjennomsnittlig late, og i motsettning til Norge har hver familie MINST 3 biler. Min familie derimot har 4 biler (5 hvis du teller med golfbilen), og en av bilene de har er en morkeblaa Honda civic 95 model. Som sikkert er den eneste bilen i Delta med manualgir ;)

Bjarte sa...

u fattie

Bjarte sa...

true Gs walk

Linda sa...

Bra for deg at det var Honda'en og ikke golfbilen du "arvet". Hadde ikke vært samme stasen å ragge rundt i en golfbil :)

Njaal sa...

Hadde det vert en trimmet golfbil derimot.. Nam, Nam!!